Optimér din forretning med kunstig intelligens

Tirsdag d. 29. august kl. 14 – 16.45

Digitaliseringen øger konkurrencen og nye spillere kommer til hele tiden – din konkurrent i dag kan være en anden i morgen.

Digitalisering og e-handel har udvidet markedet, skærpet konkurrencen fra ind- og udland samt bidraget til tårnhøje forventninger fra kunderne til den unikke og skræddersyede købsoplevelse, der afspejler, at man som handelsvirksomhed kender kundens behov – og næsten endda bedre end kunden selv.

Denne udvikling stiller højere krav end nogensinde før til fremtidens digitale købmand, som forventes at være på forkant med tendenser, købsmønstre og onlineadfærd i en udstrækning, der er umulig at nå med manuelle processer.

Fremtidens digitale forretning skal lade maskinerne arbejde for sig. Ved at lade kunstig intelligens analysere på dine kunders købsadfærd, optimerer du din forretning, imens dine kunder automatisk præsenteres for skræddersyet markedsføring, som giver dig højere konverteringer.

Få inspiration til, hvordan dataindsamling og analyse kombineret med kunstig intelligens og machine learning kan give dig et unikt udgangspunkt for at optimere din digitale forretning og skabe bedre resultater på bundlinjen.

Tilmeld dig her. 

Program

Kl. 14.00
Velkomst

Kl. 14.05
Fra datastrøm til forretningsgevinst – praktiske råd, der skaber plus på bundlinjen
v/Mads Voigt Hingelberg, CEO, BigData by Innovation Lab

Med afsæt i sin fortid hos eBay Inc. og mere end 10 års erfaring som Big Data specialist tager Mads Voigt Hingelberg luften ud af (Big) Data-ballonen og giver dig praktiske råd og konkrete redskaber til, hvordan du anvender data til at skabe unikke købsoplevelser og optimere e-handel.

Kl. 14.45
Pause

Kl. 15.00
Hvordan driver kunstig intelligens fremtidens markedsføring?
v/Jesper Elmgren Korskjær, CEO, Digital Marketing Science (DiMS)

Jesper Elmgren Korskjær fortæller, hvordan du med din egen AI (artificial intelligence) får hjælp til at opdage, analysere, oversætte og forstå kunderejser. Derudover får du viden om automatiseret og intelligent prissætning og råd til, hvordan du udnytter denne viden i din markedsføring, så du kan løfte dine onlineresultater op på et helt nyt niveau.

Kl. 15.45
Pause

Kl. 16.00
Konkrete løsninger med machine learning
v/ Martin ABC Hansen, partner, Netcompany

Machine learning i praksis. ALLE virksomheder som har data om kunder, køb, betalinger og tilsvarende kan drage nytte af machine learning. Se konkrete løsningseksempler og få en forståelse for, hvordan du kan komme i gang på den korte bane, samt hvad det kræver af kompetencer og værktøjer.

Kl. 16.45
Tak for i dag
 
Tilmeld dig her. 

Hvis du har spørgsmål til arrangementet, er du velkommen til at kontakte politisk konsulent, Lisa Gundsø lgu@danskerhverv.dk

2017-07-06T14:36:37+00:00 06/07/2017|